old books
sepead stamp
SEPEAD name info
Ενδιαφέροντα

Μουσείο Εκπαίδευσης Αγίου Δημητρίου


Τηλεοπτικό Spot ΔΟΕ

 


 

Απεργώ γιατί...

 


 

Είμαστε εκεί!

 


 

Εργασιακά δικαιώματα Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 


 

Αλλαγή των εκπαιδευτικών προτύπων


 



Πολύ χρήσιμες
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ

 



Το σχολείο που σκοτώνει την δημιουργικότητα

 



Με μια διαφορετική ματιά

Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


Η αξιολόγηση που προτείνουμε πρέπει να λειτουργεί ως ανατροφοδοτικός μηχανισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Να αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, επιμόρφωση, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, εκπαιδευτική πολιτική), να κινείται στους άξονες προγραμματισμός, στοχοθεσία, παρακολούθηση και αξιολόγηση από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο), να έχει στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να ταυτίζεται με τη διαδικασία βαθμολογικής κατάταξης και μισθολογικής εξέλιξης.
Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, είναι κατανοητό και στους πλέον δύσπιστους πως η αξιολόγηση θα είναι το κύριο εργαλείο για τις απολύσεις εκπαιδευτικών.
Γι’ αυτό όλοι οι παράγοντες και τα στελέχη της εκπαίδευσης καλούνται σήμερα να αποφασίσουν με ποιόν είναι.
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που από τη θέση τους στελέχους είναι δυνατόν να συμβάλλουν στην χειραγώγηση, την μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση των συναδέλφων τους; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που από τη θέση τους στελέχους είναι δυνατόν να αποτελέσουν το φορέα των απολύσεων των συναδέλφων τους; Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε.
Γι’ αυτό και το ΔΣ κάνει έκκληση σε όλους τους Σχολικούς Συμβούλους, σε όλους τους Διευθυντές σχολείων, σε όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, αλλά και στους συναδέλφους να πάρουν σαφή θέση ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα γίνουν ο δούρειος ίππος της εξαθλίωσης...

Κανείς εκπαιδευτικός αξιολογητής.
Κανείς εκπαιδευτικός συνεργός στις απολύσεις.
Δεν έχει θέση στον κλάδο όποιος συνεργήσει σε απολύσεις.
Πρέπει να διαλέξουν όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης και όλοι μας με ποιόν είμαστε: με το δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του ή με την τρόικα και την πολιτική διάλυσης του δημόσιου σχολείου;